OPENINGSTIJDEN EN ENTREEPRIJZEN
LET OP: Reserveren is gewenst. Tickets zijn ook verkrijgbaar aan de kassa.

Bitte beachten: alle unsere Führungen sind auf Niederländisch.

Kindersterrenkijkavond: In de wintertijd zijn er ook kindersterrenkijkavonden. Lees hier meer over de kindersterrenkijkavonden.

OVERDAG

WOENSDAGMIDDAG – DONDERDAGMIDDAG – ZONDAGMIDDAG

ENTREEPRIJS
VANAF 18 JAAR € 10,-
T/M 17 JAAR € 8,-
T/M 4 JAAR GRATIS

PROGRAMMA

PLANETARIUM – OBSERVATORIUM
ZONNETELESCOPEN


OPENINGSTIJDEN
13.00 – 15.30 uur
Doorlopend. Laatste rondleiding begint om 14.30 uur.

AVOND

ZATERDAGAVOND

ENTREEPRIJS
VANAF 18 JAAR € 12,-
T/M 17 JAAR € 10,-
T/M 4 JAAR GRATIS


PROGRAMMA

ASTORTHEATER – PLANETARIUM
OBSERVATORIUM – TELESCOPEN

OPENINGSTIJDEN
20.00 – 22.00 uur
Kindersterrenkijkavond begint om 19.30 uur.

HONDEN ZIJN NIET TOEGESTAAN IN DE STERRENWACHT.

Heeft u een hulp of een geleidehond, neem dan even contact met ons op.

Ticketvragen

Kunt u mij op een reservelijst zetten indien er plaatsen vrij komen?
Wij kunnen u helaas, bij een vol tijdslot, niet op een reserve lijst plaatsen.

Moet ik mijn tickets printen of mag ik deze op mijn smartphone laten zien?
Beiden mag. Zorg er wel voor dat, wanneer u ze op uw smartphone laat zien het scherm op maximale helderheid staat.

In mijn voorkeurs tijdslot zijn geen tickets meer beschikbaar. Wat nu?
Als er geen tickets meer beschikbaar zijn dan zijn ze uitverkocht en zit het tijdslot vol. Bestel tickets voor een ander tijdslot.

Ik ben mijn tickets kwijt of heb mijn tickets niet ontvangen. Help! Wat nu.
Kijk of de betaling gelukt is en of het aankoopbedrag is afgeschreven van uw rekening. Is dat niet zo bestel de tickets dan opnieuw. Kijk ook even in uw spamfolder of de tickets daarin staan. Zijn uw tickets niet te vinden neem dan contact met ons op.

Ik ben niet op tijd voor mijn tijdslot. Wat nu?
Neem contact met ons op. Misschien kunt u op een ander tijdslot in stromen. Wij beloven echter niets, want andere tijdsloten kunnen vol zitten.

Ik wil graag op een ander moment komen, kan dat?
Dat kan. Wij kunnen uw ticket omboeken naar een ander tijdslot. Neem contact met ons op.

Ik kan niet komen. Krijg ik mijn geld terug?
Wij geven geen geld terug, maar u kunt uw bezoek verplaatsen naar een ander tijdstip. Neem hiervoor contact met ons op.

Powered by Flextickets